måndag 7 december 2009

Stackars Kille!!

Det är en kille som jag lärde känna för ja vad kan det vara snart 2 år sen=) Vi hade jätte mkt kontakt via sms och telefonsamtal och i oktober 2008 träffades vi första gången!!

Han bor i Stockholm/Solna och jag bodde då i Jönköping!! Träffen gick bra och vi hade skit kul sen blev det fler träffar och jag var uppe i Solna och hälsa på han på helgerna och han var nere hos mig.. Jätte mysigt!!!

För några månader sen träffa han en tjej OMG!! Säger jag bara!! Så kontrollerad han är nu stackars kille!! Han har till och med fått bryta kontakten med mig!! Vad är det med folk egentligen kan man inte ha vänner bara för man fått sällskap och är i ett förhållande!!

Sen är grejen med den att han har skickat massa sms till mig under denna tid om att han saknar mig och ja en massa saker har det stått då tänker man liksom hur seriös är han då gentemot sin "flickvän"

Men men stackars lilla flicka!! Jag mår inte dåligt men hon gör tydligen!! Kollar hans mobil och den e helig!!

Ja jag jag mår bra och livet leker för mig!! Massa på G nu och hoppas att allt blir som jag vill=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar